Příběhy táhnou

Máte ráda věci s příběhem a jste si jistá tím, že v tom rozhodně nejste sama. Dokazují to i různé slogany a televizní reklamy z poslední doby. Lidé už zkrátka nemají zájem o tuctové věci, i když je mnohdy nevědomky nakupují. Ale chovají se tak právě kvůli tomu, že se tvůrcům jejich reklamy a marketingové strategie podařilo těmto lidem nenápadně namluvit, že se jedná o jedinečný originál, se kterým se bude každý cítit jako král. A kdo uvažuje povrchně, ten těmto řečem neodolá.

Kvalitu je třeba hledat

Jenže v životě jde právě o to, používat hlavu a ti kdo to umí, moc dobře vědí, že žádný originál nemůže být schovaný v láhvi anebo v tričku, které byly vyrobeny za pakatel v počtu miliónů kusů. Věci, které jsou skutečně jedinečné, neleží na pultech v hromadách a nikomu se nevnucují. Naopak je potřeba vydat se je hledat a být připraven za ně zaplatit sumu, která odpovídá jejich kvalitě. A přesně to jste udělala, když jste si kupovala svůj orientální hedvábný koberec. Kvalita sice něco stojí, ale vy nyní vždy, když se po koberci projdete, vidíte ovce, z jejichž vlny byl utkán a íránské ženy, které ho utkaly tradičním ručním způsobem.

Příběhy táhnou
4 (80%)2